Monday, March 4, 2013

my ex-dear

aku : (msg salah dihantar)
die : its ok
aku : maaf menganggu tido awak
die : xtdo pn lg
aku : same lh..sy mmg x blh tido lg..tension..awak buat ape?jd burung hantu ye
die : x..burung pungguk
aku : z same ke..klu burung pungguk rndu kn bulan..sb tu x tdo lg..
die : ngah mrndu buln sy la ni..
aku : bulan bru terbit ye..brtuag bulan de pungguk rindu..
die : hee..
aku : pesal awak gelak..awak ni x mnjwp soalan sy..
die : awk tye pe
aku : sy mmg x tny pe2..blh tny ke?
die : pe dia
aku : x de ape lh..awak shat?..cr tnt tu mcm nk tny byk je..tp segan..
die : k..sy ok je
aku : (tgh blur nk taip pe nie)
die : ase ngntuk dh ni..nk tdo dh jp g
aku : same wif me..gud nite..take care n thanks a lot..awak dh release skit tension sy td..
die : really ke..gud..k gudnite

video
-saya pn suka lagu nie..u once be my everything-
(jd btul lh tmpoh ari awak x slh anta msg kt sy kn..awak x prnh delete no tepon sy kn..jd btul lh awak call sy ari tu..awak tau x betapa sy rindukn awak..kenangan sy bersama awak x mudah utk sy lupakn..sy xtau knp..i miss u H4m1z0n)

Friday, February 1, 2013

aku,kamu dan kerja baru ku..

perghh..lame gile tak post ape2 kt blog nie..4 bulan kita tak berjumpa..3 bulan dh berlalu rupenyer..jumlah nyer 10 bulan berlalu sudah..begitu juga hubungan kita..tapi kenapa akhir2 ini kamu menghubungi aku..patut ke aku menjawap panggilan itu lg..confius lh..tp hati masih sayang..sb kamu ade ciri lelaki idaman ku..

p/s: rindu kamu..awak kita berjemaah bersama ye..(suara awak begitu menyentuh hati nurani saya)..i miss u..

Sunday, September 2, 2012

kenapa...?

hari ini genap 5 bulan hubungan kita..tapi saya rasa macam dah kenal awak dah lama..minat yang sama,tarikh lahir yang sama..kadang-kadang saya tak perlu sebut apa yang saya nak..awak boleh katakan bagi saya..adakah saya dah suka kan awak?..tapi...................

terima kasih untuk coklat hari lahir saya..2 minggu awak senyap..awak dah tak suka saya ke..saya ada buat silap ke..awak janganlah buat saya macam ni..saya rindu awak sangat..miss u sooo much my dear.........

p/s:nampak indah tapi jalan nya..

Saturday, October 15, 2011

Saturday, October 1, 2011

rindu blog sendiri......


dah 7 bulan aku tak menatap blog aku sendiri..rindu sama kamu..sibuk sangat agaknya..sampai takde mase..

hidup tak bertelefon utk 2 ari ni..tq sayang sebab sudi baiki telefon B..klu mahal sgt tak yah tau..lbh baik B beli baru je..tapi sayang degil bab bende mcm ni slalu buat bende yg xperlu..klu mahal sgt xperlu dibaiki..miss u sayang

esk nak kuar dgn best frenz ak..dah 10 thn terpisah..xsangka FB temukn kmi blik..camne ye die..xsabar nk jumpa..

5 okt 2011..selamat menjalani peperiksaan PMR buat Sharifah Nabila Syed Abd Rahman..akak wish bella gud luck..InsyaAllah bella blh buat..akak nmpk potensi bella..buktikan bella BOLEH..



p/s: miss everybody..

Sunday, February 27, 2011

kekosongan itu..



kekosongan itu mendatangi aku lagi..aku rindu akan dirimu lagi sayang..masa begitu mencemburui tatkala kita bersama..terlalu pantas ia berlalu sehingga kita tidak menyedari ia pergi..aku merindui mu..






p/s: ceh blah lh..br smlm ko jmp die..esk je xleh sbb die keje luar

Tuesday, February 15, 2011

salam maulidurasul....

cuti cam best je..iye best bile lepak tak payah wat keje..
ak cuti tapi kamu kena kerja kan..sian betul kamu..tapi tak pe kita jumpa esok kat ofis ye..

p/s: boleh kita.....?