Sunday, October 4, 2009

konvo..

SELAMAT BERKONVO RAKAN-RAKAN SEMUA..

3 & 4 okt 2009 mrk2 selamat berkonvo..tahniah kpd semua..tahniah jgk utk my dearest frenz gan sin yi (degree kelas pertama)..sorg2 je manufac yg dpt..sejuk ati dpt jmp no 1 td..tq krn sudi menegur n membuat sy terpaku sbntar..haha..ak terkjut sbnrnyer die menegur dlm keriuhan org rmi td..mkin comey..anyway congrat..nt khwn jmpt yek..dpt jmp norma, lat n gnee..no 3 pn jmp td..mkin berisi dia..dpt le jmp kwn2 klas n mak wan td..haha..mak die ckp $#!!(*^..mne leh tulis disni..cume ak terkilan sdikit org yg ak hrp nk jmp,xjmp..msg n call ak xdibls n diangkt..knp?..ntah ak pn xtau..smpi sume org tny ak..ko xjmp kwn baek ko ke?..biarlh dia dh xnk de pe2 hub ngan ak..ak xprnh mntk putus kan persahabatan ak n die..ak juga jmp laki lama ak..yapau n afifi..tq blanja ice-blended n icecream..tp yg xbest ak xmkn nasi dr pg..pas2 mula lh nk muntah..xpe kenyang tgk dak2 nie..lps wndu nk tgk mrk..

didalam keriuhan dan suasana gembira hari ini..ada hati yang terluka..walau dibibir tidak diucapkan..tetapi perbuatan dan pandangan mata itu memberitahu aku sesuatu..maafkan aku kiranya tingkah laku aku telah menyebabkan hatimu terhiris..namun aku ingin memberitahu bahawa hati aku sebenarnya telah terluka sebelum kamu..kemesraan yang kamu dan dia tunjukkan melahirkan rasa cemburu dihatiku..mungkin aku terlalu banyak berfikir..dan kerana itu aku berkelakuan sedemikian..mungkin untuk menyakiti hatimu..namun aku tidak terniat kerana aku tahu aku akan terasa sendiri kemudian..terima kasih kepada rakan yang menenangkan hatiku..sehingga bilalah hatiku ini akan terasa dan terluka..aku sebenarnya tidak mampu untuk terus membiarkan hati ini begini..itu hanya kerana satu perkara..kerana aku SAYANG PADA KAMU..


p/s: coretan yg jujur n ikhlas yg lhir dr hatiku..bkn mudah utk melupakan kenangan ttp terlalu mudah dibiarkan kenangan itu(kata2 khai pd ak yg smpi skrg ak xphm)..

1 comment:

plusminus said...

aku rasa macam phm ...'macam' phm la..
membiarkan kenangan tanpa rasa kesal, dan tidak cuba melupakannya...sekadar macam move on la kot....